BINE AI VENIT!

Suntem un birou de recrutare forţă de muncă pentru Olanda, cu o vastă experienţă în domeniul confecţiilor metalice în România. Dutch Works este membră a grupului olandez Hutten Group, care a activat în domeniul construcţiilor metalice în judeţul Sibiu.

1. Ce informaţii şi documente sunt necesare pentru angajare în Olanda?

Copie carte de identitate (şi cartea de identitate în original la interviu)

Copie certificări - dacă este cazul

Date bancare (cont personal în Euro deschis în România sau Olanda)

Număr de telefon mobil si număr telefon familie în România

Stare civilă

Mărimi de îmbrăcăminte şi încălţăminte

Adresa de e-mail - dacă este cazul

CV - vă putem ajuta în crearea acestuia

Număr BSN Olanda - dacă aveţi deja (în caz contrar se poate obţine în Olanda)

2. Când şi unde semnez contractul de muncă?

Contractul de muncă este întocmit direct în Olanda, în limba română. În funcţie de proiect, contractul de muncă se semnează în primele zile după ce ajungeţi în Olanda şi după ce aveţi alocat un număr de identificare olandez BSN (echivalent CNP românesc).

Excepţii reprezintă probele de muncă.

3. Cum obţin numărul de înregistrare olandez BSN?

Veţi primi asistenţă în vederea obţinerii tuturor formelor legale de şedere şi muncă în Olanda. Personalul de la birouri vă va consilia în toţi paşii necesari obţinerii numărului BSN.

4. Cum primesc salariul?

Veţi fi plătit conform contractului individual de muncă, tariful fiind stabilit în funcţie de proiectul şi tipul muncii prestate. Salariul poate fi plătit săptămânal sau bilunar, în funcţie de angajatorul olandez. Toate plăţile salariale se efectuează prin bancă, din acest motiv este obligatoriu să aveţi sau să vă creaţi un cont în bancă, în Euro. O să primiţi şi fluturaş de salariu, pe e-mail sau printat, dacă nu deţineţi o adresă de e-mail.

5. Sunt plătite orele suplimentare?

Da. Toate orele suplimentare sunt plătite la tarifele stabilite în contractul de muncă individual.

6. Unde voi fi cazat?

Cazarea pe toată durata contractului de muncă se face în casele sau apartamentele deţinute de companie, în funcţie de oraşul şi proiectul la care o să lucraţi. Cazarea o să fie împreună cu alţi colegi români.

7. Cum mă deplasez de la cazare la serviciu?

Deplasarea la serviciu şi înapoi se organizează de către companie, nu este necesar să folosiţi transportul în comun sau să plătiţi pentru transport.

8. O să beneficiez de asigurare medicală?

Da, sunteţi asigurat începând cu data semnării contractului individual de muncă.

9. Cui mă pot adresa în cazul unei probleme / reclamaţii?

Puteţi lua oricând legătura cu persoanele de la Dutch Works SRL, cu care aţi comunicat în România sau după caz, vă puteţi adresa persoanelor responsabile din Olanda.

10. Este nevoie să cunosc o limba straină?

Din experienţa noastră, putem spune că persoanele care au cunoştinţe elementare de limba engleză sau germană, se integrează mai rapid în colectivul de muncă şi aceast lucru este desigur un avantaj, dar nu este obligatoriu

11. Este nevoie să deţin carnet de conducere?

Carnetul de conducere nu este o cerinţă obligatorie, dar constituie un avantaj, în funcţie de proiectul în care veţi fi repartizat.

12. Cum pot şti sigur că voi primi locul de muncă promis?

Prin comunicare şi deschidere faţă de căutătorii de locuri de muncă, noi vă oferim toate informaţiile necesare plecării Dvs., inclusiv un avans din salariul pe care urmează să îl câştigaţi, pentru plata transportului România – Olanda. De-a lungul discuţiilor telefonice şi a întâlnirilor, veţi avea oportunitatea să puneţi toate întrebările necesare şi să aflaţi toate informaţiile de care o să aveţi nevoie pentru siguranţa Dvs.